Wednesday, July 15, 2009

:: Award and TAG ::

Neh I award cun assignment from my BFF. Katanya 'utang' yang I kena buat. So, selepas ni..selesai yea 'utang'. Ngeh2...
Actually bukan tak perasan, tau dah ada award from her, but buat2 lupa jer. :)

So nie la tag by Timmy..

Everything is about 'Four'

Empat name panggilan saya:
  • Along
  • Anum
  • Ayang
  • Azlina


Empat tarikh yg bermakna bg saya:

  • 23 Mar - B'Day Sy
  • 9 Aug - B'Day My Hubby
  • 27 Nov - B'Day AA
  • 21 Dec - Our Big Day...=)


Empat benda saya buat 30 minit yg lalu:

  • Watching Gugu Gaga Erra (ter'on' cite ni plak)
  • On Lappy, update blog
  • Siapkan Tag & Award neh..
  • Chatting ngan TheAnnaster


Empat cara buat saya happy:

  • Dapat cakap on the phone wit my Hubby..
  • Layan karenah AA
  • Makan minum tido yang cukup..blurpp
  • Rumah tak mess up


Empat jenis hadiah yang saya mahu ketika ini:

  • Hp baru
  • Melancong wit my own family (buat masa ni, belum ada kesempatan lagi)
  • DSLR kot
  • $$$$$ (kalau dapat durian runtuh kan kan)


Empat tempat saya nak melancong:

  • Sipadan
  • Karambunai
  • Brunei (teringin betul nak tahu pasal negara ni)
  • Dubai ker...


Empat minuman kegemaran saya:

  • Teh Tarik
  • Glorian Jeans
  • San Francisco
  • A&W - Rut Bir Float


Empat barang korang jumpa masuk bilik saya:

  • Katil sy
  • Meja solek
  • Almari sy
  • Pintu bilik air


Empat tempat best untuk lepak:

  • Rumah ku syurga ku
  • Tempat barang2an bayi (agak kemaruk sikit)
  • Tempat makan-makan
  • Bilik tidur sy..=)

Dannnnnnnnn....

Empat bloggers yang sy TAG dan kasi AWARD :-
  • Dyla
  • Liez
  • ShibaHisham
  • Dah tak de...sorry, tak cukup 4 orang.

Sila la layan k...

.L.o.g.o.f.f.


No comments: